Most apps I tried to install were worthless and at the renewal time for domain name and space, if you choose not to renew through them you will get an email saying they turn your account over to their attorneys then they will find your new credit card number and put it in without your permission and try to charge it anyway.. I cancelled their service on the spot and notified my CC it had been hacked.
I'm sorry for the unexpected change in your bill. Our $1.99/month pricing is a special introductory offer and our plans do renew at the regular rates. Between 2010 and 2013 we changed our billing system and when that happened there were some accounts that didn't have the prices updated to the regular renewal rates, so you actually got renewed at the special introductory rate for a second term. Since then, our billing system has been updated and all prices are correct now which is why your most recent bill was higher. When cancelling your account you are given two options, to either cancel immediately or at the end of the billing term and if you choose immediate your account will be cancelled right away. I will double check our cancellation procedure to make sure this is as clear as possible so we avoid issues with early account cancellation in the future. I certainly wish you well with eHost.com, but I urge you to check their renewal rates. Their 3 year renewal is currently $5.98/month ($215.28 for 3 years) which is over $50.00 more than our 3 year renewal.

On the plus side, SiteGround offers free automatic daily backups, access to the Cloudflare CDN, high-performance SSDs for all plans, unlimited email accounts and integration of the free LetsEncrypt SSL certificate into sites. The company does limit bandwidth and storage, but even those who claim to offer so-called unlimited bandwidth and storage really have some limits in its terms of service.


I signed up for them for email hosting but it was a huge waste of time. They claim IMAP support, but interpret their terms of service as "no email storage", meaning that you are capped to 10GB overall space and will not be given any more if your total mail storage exceeds 1GB. Who has IMAP accounts and doesn't (at least collectively) have at least 1GB of mail?! It's crazy. They might be great for website hosting, but if you want email hosting it is pointless to go with them.

Hi, I apologize for any issues you've experienced while having an account with us. To avoid interruptions of service all of our accounts are setup for auto renewal. Transferring a website away doesn't mean your cancelling your service, as you may potentially be using the account to host other websites. As referenced in our terms of service you must submit a cancellation formally within the account manager. We send out renewal reminders 30 days prior to any charge being made. Additionally, these reminders provide instructions on how to cancel your account if you don't want it to renew. I apologize if you didn't find the interface user friendly. We work hard to ensure that the interface is as easy as possible to use. We welcome any suggestions or recommendations you have that would make it more user friendly. We appreciate your feed back and look forward to any recommendations you would be willing to provide.
FinancesOnline is available for free for all business professionals interested in an efficient way to find top-notch SaaS solutions. We are able to keep our service free of charge thanks to cooperation with some of the vendors, who are willing to pay us for traffic and sales opportunities provided by our website. Please note, that FinancesOnline lists all vendors, we’re not limited only to the ones that pay us, and all software providers have an equal opportunity to get featured in our rankings and comparisons, win awards, gather user reviews, all in our effort to give you reliable advice that will enable you to make well-informed purchase decisions.
Rounding out the wins, InMotion offers a full 90-day money-back guarantee. On top of that, here's a special money-saving hint. In a chat session confirming pricing and offerings, the operator offered me some special prices and deals that reduced the published price by a few bucks. I was also told that while promotional pricing does go up at the end of the offer period, if you contact customer service, InMotion has a "loyal customer discount" that may bring the price back down.
No. An SSL can only be installed on a single "hostname", which is one variation of one domain name. SSLs do not cover multiple domains, or multiple subdomains. For example, you can install an SSL on store.yoursite.com, but then it won't cover yoursite.com, and vice-versa. It only encrypts the hostname it's installed on. (A Wildcard SSL covers every hostname of a single domain.)
I'm sorry to hear about your dissatisfaction with our hosting, but we are unable to offer one-day hosting for accounts suspended due to lack of payment. We send multiple reminder emails about upcoming renewal dates and charges so that clients who are considering switching hosts have plenty of time to gather their site files and cancel their service, or to contact a new hosting company to initiate site migration before the account is suspended. This is to avoid preventable issues like this and ensure clients are not charged for hosting they no longer want. Regardless, we're sorry to see you go. We wish you the best of luck moving forward.
1.sell you unlimited plan and you find that its 10 GB only , when you contact them they say you need to request upgrade for more storage and when you do that the answer you that you should delete from your files like back up ,emails and many things to save space and the can't upgrade your storage .2.didn't send me invoice for renewing the plan and they stopped my services without notice, when i contacted them they said that i didn't pay and they lie and say we sent invoice and reminders they didn't even send me that they stopped the services i found out 2 days latter and when i tried to access my client area it was telling me there is no account under my user name so i tried to live chat them but it was not working as usual so i had to send them email they said that it i should pay and everything will be back in 20 - 40 mins and i payed ,it took more than 14 hrs and it worked for less than 12 hrs and got infected .they refuse to refund the money .

I must say that I'm impressed by the high quality of services offered at a price so affordable. Because the interface is fairly intuitive, I did not need assistance to often. But, anytime I needed, I had full support to solve the problem in the shortest time. For all these thank you and I sincerely recommend you at anytime. Keep up the good work that you do!
I acknowledge that Kloxo has become a security risk, but just finding out one day that your website has been shut off is kind of jarring. They wanted me to upgrade at extra cost to a cPanel plan just to get access to my server back. After complaining they finally gave me access then sent an email stating they were cancelling all Kloxo accounts unless you upgraded within two weeks to a new, more expensive (how convenient) plan. No consideration for the time left on my current subscription, no "we apologize", but they did offer additional support for the move for $50 (of course!).
In terms of what many vendors call unlimited service, Web Hosting Pad's terms of service indicate that its definition of unlimited is what it calls "incremental." Basically, as you need more capability, it wants to discuss that with you, both to help you get the most out of its services, and to make sure you're using its systems without abusing them.
The company's entry-point pricing is extremely low -- we'd say it's among the lowest-cost web hosting when you first start -- and while this will buy you up to three years of very cheap web hosting, do be aware that its post-promotion price will increase substantially, putting its subsequent year pricing more in line with the rest of its competitors. That said, we liked its 24/7 phone customer support, SSD support on some plans and 30-day money-back guarantee.
ConsumerAffairs is not a government agency. Companies pay us to be accredited or when you click a link, call a number or fill a form on our site. Our content is intended to be used for general information purposes only. It is very important to do your own analysis before making any investment based on your own personal circumstances and consult with your own investment, financial, tax and legal advisers.
I'm sorry you feel this way. I'll try to address your issues one at a time. 1. We do have an unlimited plans, but as we state when you sign up, they're incremental. Due to the large amounts of spam all emails receive, we don't allow our users to use 10GB of space for mostly old emails, as this would mean everyone would run out of space very quickly. We'd be happy to help you set up a POP3 or IMAP so you don't run into this problem again, however. 2. Our reminder emails about renewals are automated, so if your contact information was correct and up-to-date, you received an email about the upcoming invoice. We have to stop service upon non-payment or else no one would pay for the services they're using. This is in our terms. As for why it may have taken 14 hours to start working again, that's likely a requisite for your payment method of choice. Once the payment is processed, we work to get the account and site back up as quickly as possible, though there can be extenuating circumstances. 3. What exactly do you mean by "got infected" because we'd be happy to help you work through it. We don't offer pro-rated refunds for misunderstandings, but we do offer support to help you address possible reasons why your site got infected, if that's what you believe happened, and help you to create more secure passwords and limit backdoors for hackers and viruses to get in. We apologize you've had a negative experience, but please contact our support team to address this so we can help you resolve it.
I've been with WebHostingPad nearly 10 years. They do occasionally have downtime but after I complained they switched me to a new server and their support has always been helpful to me whenever I needed it. If you stay on top of their deals you can renew your hosting service for around $2 a month (purchased for 5 years), otherwise, it will bill around $4 or $5 a month if you let it run out and auto renew. Their domain renewal is fixed $15 a year regardless of how many years you renew for (a little higher than most but you can get any available domain). My site is a photography site, www.MrClickProductions.com and I use small images to battle their slow load times. As a small business their affordable rates and customer support by phone (which few online cheap places have these days) have made the hosting service well worth it for me. I do wish they had a better website builder as I am not the best at web coding.

I've been with these guys for 2 years. At first, they seemed like a great step up from a previous company. However, as time went on, I came across reoccurring issues: sites being offline, them suspending my account for alleged spam abuse (never did any thing except email my clients with software THEY provided + google killed me for a "SITE SUSPENDED" page left as placeholder for my pages. Google deemed this to be a phishing page ), super-slow loads, apathetic customer service people, and being told to "submit a ticket" for just about everything. If you're like me, you see their price and think, "dude, that's affordable". However, when you are spending real money on SEM, SEO, and social media marketing, only to find your pages have been down for who knows how long, you realize you're actually loosing money. To be fair, outages are brief. However, if you are actively sending people to your site or running ecommerce, it's a killer!
1.sell you unlimited plan and you find that its 10 GB only , when you contact them they say you need to request upgrade for more storage and when you do that the answer you that you should delete from your files like back up ,emails and many things to save space and the can't upgrade your storage .2.didn't send me invoice for renewing the plan and they stopped my services without notice, when i contacted them they said that i didn't pay and they lie and say we sent invoice and reminders they didn't even send me that they stopped the services i found out 2 days latter and when i tried to access my client area it was telling me there is no account under my user name so i tried to live chat them but it was not working as usual so i had to send them email they said that it i should pay and everything will be back in 20 - 40 mins and i payed ,it took more than 14 hrs and it worked for less than 12 hrs and got infected .they refuse to refund the money .
Almost all the services offer some sort of drag-and-drop website builder that makes it easy to drag and drop items to build your page. These are great for getting started, but they often lock you into the service. Most website builder setups are proprietary to the service, or don't create HTML that's portable enough to be easily moved to another service if you decide it's necessary.

We hosted a club website with WebHostingPad. The person who ran our website moved and left us in the lurch with regards to log in information. We moved our site to another hosting service. Services with WebHostingPad came up for renewal and we were unclear how to log on. We missed our cancellation date by three days and they renewed for three year, charging a card on file for $166. I feel like most companies would be understanding and be willing to refund the money. However, WebHostingPad was not accommodating in the least. I feel as though it was unnecessarily rude.


Rounding out the wins, InMotion offers a full 90-day money-back guarantee. On top of that, here's a special money-saving hint. In a chat session confirming pricing and offerings, the operator offered me some special prices and deals that reduced the published price by a few bucks. I was also told that while promotional pricing does go up at the end of the offer period, if you contact customer service, InMotion has a "loyal customer discount" that may bring the price back down.
Web Hosting Pad is committed to delivering the best value in web hosting by providing a safe, reliable, and efficient process for your convenience. Currently, the company hosts over 150,000 domains in its state-of-the-art data center. WebHostingPad has been accredited with a number of awards and recognition for its continued efforts to provide top quality service to customers.
Almost all the services offer some sort of drag-and-drop website builder that makes it easy to drag and drop items to build your page. These are great for getting started, but they often lock you into the service. Most website builder setups are proprietary to the service, or don't create HTML that's portable enough to be easily moved to another service if you decide it's necessary.
Almost all the services offer some sort of drag-and-drop website builder that makes it easy to drag and drop items to build your page. These are great for getting started, but they often lock you into the service. Most website builder setups are proprietary to the service, or don't create HTML that's portable enough to be easily moved to another service if you decide it's necessary.
I acknowledge that Kloxo has become a security risk, but just finding out one day that your website has been shut off is kind of jarring. They wanted me to upgrade at extra cost to a cPanel plan just to get access to my server back. After complaining they finally gave me access then sent an email stating they were cancelling all Kloxo accounts unless you upgraded within two weeks to a new, more expensive (how convenient) plan. No consideration for the time left on my current subscription, no "we apologize", but they did offer additional support for the move for $50 (of course!).
I attempted to transfer my account to a new company on the day that my invoice was due. Despite the fact that the account was still active on the day in question, employees in the customer service department told me that it had already expired. They refused to unlock my account, thus freeing me to take my domain name and web page to another company. I was finally able to get them to unlock my domain, but now they will not allow me to get into the program allowing me to retrieve the backups of my web page. The employees frequently point to the fact that I waited until the last minute to make the change, but it doesn't matter if I waited until 30 seconds before the end of the day, it was still my right to have access to that information. Because they did not release the domain until after the invoice date; I was not able to sign up with the new company until after said date and did not find out that I would need access to those files until after the invoice date. Had Web Hosting Pad done
BigCommerce is a bit different from our other hosting plans in that it's a SaaS (software-as-a-service) provider instead of an IaaS (infrastructure-as-a-service) provider. In other words, rather than renting space on a virtual machine where you setup and configure your own site, BigCommerce provides you with an app you login to that creates and online store. 
I've been with these guys for 2 years. At first, they seemed like a great step up from a previous company. However, as time went on, I came across reoccurring issues: sites being offline, them suspending my account for alleged spam abuse (never did any thing except email my clients with software THEY provided + google killed me for a "SITE SUSPENDED" page left as placeholder for my pages. Google deemed this to be a phishing page ), super-slow loads, apathetic customer service people, and being told to "submit a ticket" for just about everything. If you're like me, you see their price and think, "dude, that's affordable". However, when you are spending real money on SEM, SEO, and social media marketing, only to find your pages have been down for who knows how long, you realize you're actually loosing money. To be fair, outages are brief. However, if you are actively sending people to your site or running ecommerce, it's a killer!

These web hosting promo codes can help you keep costs down.

×